Povestiti-ne cate ceva legat despre compania dumneavoastra






Povestiti-ne cate ceva legat de proiectul ce doriti sa il implementati

Ce servicii va intereseaza ?

BrandingDesign WebAplicatie WebPlatforma WebMagazin onlineContent MarketingSEO

Care este bugetul dumneavoastra pentru acest proiect

Cand ati dori sa fie livrat proiectul ?

Atasati un document( daca este cazul )


 

De ce in SEO totul este vorba despre content marketing

De ce in SEO totul este vorba despre content marketing

Există o mică confuzie în ceea ce priveşte SEO şi content marketingul. Confuzia vine asupra modului în care SEO şi content marketingul funcţionează. Se potrivesc împreună sau sunt în conflict?
Acestea funcţionează împreună şi chiar foarte bine.
Acum, vreau să împărtăşesc exact de ce SEO este totul despre content marketing şi vice versa.
Înainte de a împărtăşi scopul acestui articol, permiteţi-mi să fiu clară despre problema pe care o abordez.
Problema: SEO şi content marketing-ul nu sunt integrate. Criza problemei este că SEO şi content marketingul sunt două lucruri separate. Adevărul este însă că acestea merg împreună, se suprapun, se amestecă.
Unii oameni cred că content marketingul elimină nevoia de SEO.
Adevărul: SEO şi content marketingul se suprapun. Mult. Atunci când încercaţi să înţelegeţi integrarea SEO şi content marketingul, încercaţi să gândiţi în acest fel.
În primul rând, iată punctul de vedere incorect al SEO şi al content marketingului.

Când de fapt aşa ar trebui să le privim:

Ele se suprapun.
Atunci când SEO se integrează într-un conținut inteligent, vizitatorii vor avea senzația că li s-au citit gândurile și asta pentru că vor găsi exact ceea ce caută. Desigur, nu este magie în adevăratul sens al cuvântului, ci rezultatul unei analize lucide și amănunțite a termenilor căutați, a traseului fiecărui vizitator pe site și a timpului petrecut aici, astfel încât să se poată ușor identifică un set de profile de consumatori, precum și tot mai multe date despre ceea ce aceștia își doresc.
Astfel se pot prezice posibilele lor întrebări, iar răspunsurile să îi aștepte în site, încă înainte că acestea să fie formulate. Cu alte cuvinte, folosind elemente de psihologie, consumatorii vor fi atrași și vor fi făcuți să se simtă bine și înțeleși.
De aceea, căutările consumatorilor sunt atât de importante. Cu cât sunt mai lungi, cu atât ele oferă o informație mai exactă și mai detaliată despre aceștia, informație care permite construirea site-ului centrată pe livrarea de calitate și relevanță.
Conținutul creează relații.
Conținutul nu trebuie doar să se limiteze la un conglomerat de cuvinte cheie și la textele din jurul lor. Conținutul trebuie să comunice cu vizitatorii, astfel încât să creeze o legătură între aceștia și produs/serviciu, într-o formă în care să rezoneze cu ei la un nivel mai profund
. Consumatorilor trebuie să ne adresăm pornind de la nivelul lor, căci de acolo, ghidându-i și oferindu-le informații și consultanță, începe construcția unei relații pe bază de încredere. Odată descoperite intenția și problemele lor, acest lucru ar trebuie să fie relativ ușor, prin utilizarea empatiei.
Fiecare pagină a site-ului trebuie să aibă conținut de calitate, cu informații valoroase, care să merite timp și atenție, și asta pentru că scopul suprem al marketigului prin conținut este să fie memorabil și remarcabil, astfel încât să fie imposibil de ignorat.
Strânsă colaborare între specialiștii SEO și creatorii de marketing prin conținut ajută la cercetarea intenției consumatorului și modelarea conținutului.

Popa Elena-Iuliana
Elena-Iuliana Popa
[email protected]
No Comments

Post A Comment